Cumparare

Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, telefonic sau prin email.

Procedura de cumparare

Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare pe www.passiflora.ro este necesara parcurgerea urmatoarelor etape: 
– identificarea si alegerea produselor 
– inregistrarea dvs. ca utilizator al www.passiflora.ro 
– efectuarea platii produselor
Plata se efectueaza online sau prin transfer bancar/ordin de plata, Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe www.passiflora.ro sunteti de acord cu forma de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin care site-ul isi deruleaza operatiunile.

Pentru ca livrarea sa se efectueze in cele mai bune conditii, atunci cand completati datele beneficiarului asigurati-va ca acestea sunt complete si corecte. In cazul in care nu ne puteti furniza adresa completa sau numele complet, va rugam sa ne anuntati telefonic sau prin email. Nu ne asumam raspunderea pentru livrarile intarziate cauzate de lipsa datelor complete.

Conform noilor reglementari legal, ORDIN nr. 3769 din 23 decembrie 2015, incepand cu 01.10.2016 toate facturile trebuie sa contina toate datele de identificare, astfel clientul este obligat sa completeze toate campurile obligatorii din pagina de comanda avand optiunea sa bifeze daca doreste ca datele de livrare sa fie preluate ca date de facturare.

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic). Orice cumunicare ulterioara comenzii reprezinta o informare, nu un angajament contractual.

Preturile

Cu exceptia cazurilor in care este prevazut altfel, preturile produselor afisate pe www.passiflora.ro reprezinta preturile finale de cumparare si includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 19%, valabila in Romania). Preturile finale de cumparare pot fi preturi sugerate de catre producatori sau furnizori sau pot fi estimate in functie de preturile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. 

Reduceri aplicate produselor

Reducerile aplicate produselor comercializate sunt stabilite de catre SC Passiflora Garden Design SRL. 

Taxa de transport/livrare este gratuita dar in cazul in care destinatarul nu poate fi contactat de catre curier va fi aplicata o taxa normala de transport pentru a livra din nou produsul iar in cazul in care destinatarul refuza primirea, clientul platitor va fi contactat de catre un reprezentant al SC PASSIFLORA GARDEN DESIGN SRL pentru solutionarea de catre acesta a situatiei cu destinatarul, fara returnarea contravalorii produsului catre platitor., SC PASSIFLORA GARDEN DESIGN SRL neasumandu-si relatia dintre expeditor si destinatar, purtand doar responsabilitatea livrarii in buna stare a produselor comandate si platite de catre expeditor. 

Procedura de cumparare

Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare pe www.passiflora.ro este necesara parcurgerea urmatoarelor etape: 
– identificarea si alegerea produselor 
– inregistrarea dvs. ca utilizator al www.passiflora.ro 
– efectuarea platii produselor
Plata se efectueaza online sau prin transfer bancar/ordin de plata, Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe www.passiflora.ro sunteti de acord cu forma de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin care site-ul isi deruleaza operatiunile.

Pentru ca livrarea sa se efectueze in cele mai bune conditii, atunci cand completati datele beneficiarului asigurati-va ca acestea sunt complete si corecte. In cazul in care nu ne puteti furniza adresa completa sau numele complet, va rugam sa ne anuntati telefonic sau prin email. Nu ne asumam raspunderea pentru livrarile intarziate cauzate de lipsa datelor complete.

Conform noilor reglementari legal, ORDIN nr. 3769 din 23 decembrie 2015, incepand cu 01.10.2016 toate facturile trebuie sa contina toate datele de identificare, astfel clientul este obligat sa completeze toate campurile obligatorii din pagina de comanda avand optiunea sa bifeze daca doreste ca datele de livrare sa fie preluate ca date de facturare.

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic). Orice cumunicare ulterioara comenzii reprezinta o informare, nu un angajament contractual.

Preturile

Cu exceptia cazurilor in care este prevazut altfel, preturile produselor afisate pe www.passiflora.ro reprezinta preturile finale de cumparare si includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 19%, valabila in Romania). Preturile finale de cumparare pot fi preturi sugerate de catre producatori sau furnizori sau pot fi estimate in functie de preturile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. 

Reduceri aplicate produselor

Reducerile aplicate produselor comercializate sunt stabilite de catre SC Passiflora Garden Design SRL. 

Taxa de transport/livrare este gratuita dar in cazul in care destinatarul nu poate fi contactat de catre curier va fi aplicata o taxa normala de transport pentru a livra din nou produsul iar in cazul in care destinatarul refuza primirea, clientul platitor va fi contactat de catre un reprezentant al SC PASSIFLORA GARDEN DESIGN SRL pentru solutionarea de catre acesta a situatiei cu destinatarul, fara returnarea contravalorii produsului catre platitor., SC PASSIFLORA GARDEN DESIGN SRL neasumandu-si relatia dintre expeditor si destinatar, purtand doar responsabilitatea livrarii in buna stare a produselor comandate si platite de catre expeditor. 


1. Online cu cardul bancar prin Banca Transilvania

Securitatea în cazul plăților online cu cardul este asigurată prin soluția eBTpay oferită de Banca Transilvania. 

Sunt acceptate la lată toate cardurile Visa (emise sub siglele Visa și Visa Electron) și MasterCard (emise sub siglele MasterCard, Maestro și Cirrus), care au drept de utilizare pe Internet.

Pașii plății cu cardul:

  • Completează datele tale de contact și livrare în pagina de finalizare a comenzii.
  • Selectează „Plata online cu card bancar” și vei fi direcționat în pagina securizată de plată.
  • Dupa introducerea detaliilor cardului, vei fi direcționat în pagina 3D Secure, unde vei introduce datele de autentificare în siguranță.
  • Suma aferentă tranzacţiei este blocată în contul tău (nu debitată) și primesti o notificare în acest sens.
  • Magazinul nostru este înştiinţat automat, de efectuarea plăţii.
  • În ultimul pas, confirmăm livrarea, iar suma este debitată din contul tau.

2. Transfer bancar cu Ordin de plată
Plata se poate face și prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmând a se face dupa confirmarea sumei (contravaloarea totală a facturii) în contul nostru  RO30BTRLRONCRT0587719401.


3. Plata cu POS de la Banca Transilvania
Contravaloarea produselor și a serviciilor comandate pot fi  in momentul livrării acestora la adresa specificată de dumneavoastra. Pretul include si livrarea direct la client, daca aceasta doreste si specifica acest lucru. Daca nu, puteti achita produsul comandat pe Facebook sau la telefon 0747 25 25 25 direct la Floraria Passiflora, Strada 1 Decembrie, bloc S7B, parter, Galati.

Raspunderea www.passiflora.ro pentru lipsa conformitatii produselor comercializate este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 zile de la livrarea produselor. 

Passiflora Garden Design SRL SRL are obligația de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare, indiferent de forma în care se încheie, verbal sau scris.

 Se consideră că un produs este în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

a) produsul corespunde descrierii făcute de vânzător și are aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat ca mostră sau model;

b) produsul corespunde oricărui scop specificat solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare.

Produsele comercializate pe site-ul www.passiflora.ro beneficiaza de garanție în baza Ordonanței nr. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008, dacă acestea nu constituie produse perisabile: flori, plante, produse alimentare. Passiflora oferă însă garanția prospețimii florilor timp de 7 zile, dacă acestea sunt păstrate și îngrijite conform etichetei care însoțește buchetul. 

Toate marfurile comercializate de catre Passiflora beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale. Marfurile sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Passiflora acordă o atentie deosebita produselor si serviciilor oferite si garanteaza pentru calitatea acestora. Clientii Passiflora vor avea tot suportul necesar în cazul dorintei de returnare a unui produs.

S.C. PASSIFLORA GARDEN DESIGN SRL S.R.L. isi rezerva dreptul de a opera oricand, orice modificari asupra preturilor si datelor tehnice prezente pe site-ul www.passiflora.ro, fara o instiintare prealabila. Datele tehnice prezente pe site-ul www.passiflora.ro au caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala. Anumite fotografii de pe site-ul www.passiflora.ro sunt cu titlu de prezentare si pot exista diferente intre acestea si produs.

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere. 
Jucăriile sau vazele și alte produse neperisabile comercializate de Passiflora Garden Design SRL se pot returna după următoarea procedură:

Procedura de denuntare si retur:

·       1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, da. 

·       2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa Florariei: xxxxx Cu solicitarea returnarii sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii. 

·       3. Pachetul, bunul sau coletul returnat trebuie trimis la sediul Passiflora.ro in maximum 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.

·       4. Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristice de la primirea integrala a pachetului de retur.

 

·       În urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. 

Livrarea se efectueaza in minimum 4 ore de la plasarea comenzii, doar pe raza muncipiului Galati. Livrarea la toate produsele Passiflora cumparate de pe siteul www.passiflora.ro este GRATUITA. 

Daca ai mai multe adrese de livrare, trebuie sa efectuezi comenzi separate pentru fiecare dintre acestea. 

Daca nu poti fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, curierul va efectua o noua livrare dar CONTRA COST. 

Daca destinatarul refuza livrarea, 

Pentru alte detalii sau nelamuriri: 0747 25 25 25.

 

X
×

Powered by WhatsApp Chat

×